Filmy wulgaryzm

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje wulgaryzm. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Historia Jordana Belforta, który błyskawicznie znalazł się na szczycie kariery. Jego rozrzutny styl życia sprawił, że wzbudził zainteresowanie FBI.

Tarnation

7,6
Jonathan Caouette dokumentował swoje życie, od kiedy w wieku 11 lat pożyczył od sąsiada kamerę. Od tamtej chwili rejestrował wszystko. „Kamera była dla mnie rodzajem broni, która pomagała mi kontrolować otoczenie, ale także bronić się przed nim i odciąć się od otaczających mnie okropieństw”. Tarnation jest dziełem niezwykłym: dynamicznym kolażem rodzinnych zdjęć, amatorskich nagrań, fragmentów filmów, telewizyjnych programów, zapisem choroby psychicznej ukochanej matki, wideodziennikiem trudnego dojrzewania u boku dziadków, sztandarowym przykładem techniki found footage. Caouette bez znieczulenia dokonuje wiwisekcji typowej, zdawałoby się, amerykańskiej rodziny, rekonstruując nieszczęśliwe dzieciństwo i wyciągając na światło dzienne skrywane tajemnice.
Życie wielkiego miasta, kariery wielkich gangsterów, prohibicja i pokątny handel alkoholem. Oto tło dla wielkiego fresku Sergio Leone, filmu Dawno temu w Ameryce. Prawdziwa opowieść o dorastaniu i życiu wśród nowojorskiej mafii, pełna przemocy i brutalności, lecz niepozbawiona elementów radosnych czy wręcz komicznych. Historia wielkiej przyjaźni, wielkiej miłości i wielkiej zdrady.


Człowiek czy pół-bóg? Mężczyzna podejmujący samodzielnie decyzje, czy marionetka despotycznej matki? Kim był ten, który podbił większość ówczesnego świata? Bohaterem czy tyranem? Czy był tym, którym kierowało fatum, czy ambitnym mężczyzną? Jedno wiadomo na pewno - był wielki.
Poznaj rodzinę Griffinów: Petera, kochanego niezdarę, który zawsze mówi to, co myśli; Lois, zaślepioną miłością matkę, która nie może zrozumieć dlaczego jej synek pragnie ją zabić; córkę Meg, nastoletnią królową dramatu wstydzącą się całej rodziny; Chrisa, niesfornego 13-latka, który nie skrzywdzi muchy, chyba, że ta usiądzie na jego hot dogu; Stewie’ego – rocznego chłopca o maniakalnych zdolnościach, który pragnie przejąć kontrolę nad światem i Briana – sarkastycznego psa, o humorze równie wytrawnym jak martini, które pija.
Ojciec Merrin (Stellan Skarsgård) spotyka w Kairze kolekcjonera antyków, który namawia go do wzięcia udziału w brytyjskiej wyprawie archeologicznej w odległych rejonach Kenii. Odkrywa tam kościół z czasów bizantyjskich w nienaruszonym stanie – jak gdyby został przysypany ziemią w dniu, w którym powstał. Kolekcjoner przekonuje Merrina, który jest także archeologiem, aby ten odnalazł ukryty w kościele antyczny relikt, zanim znajdą go Brytyjczycy. Nie wie jednak, że czai się tam coś, co przerośnie ich wyobrażenia. Wkrótce krew popłynie po równinach Wschodniej Afryki. Rozpoczyna się koszmar. W miejscu narodzin Zła Merrin będzie mógł w końcu spojrzeć mu w twarz.
Młoda kadetka FBI zostaje przydzielona do przesłuchania zamkniętego w ośrodku dla psychopatów kanibala, aby zdobyć od niego informacje na temat innego mordującego szaleńca.

Mowa ptaków

5,4
7,9
Tytułowa Mowa ptaków jest językiem, jakim posługują się wykluczeni z agresywnej, hałaśliwej większości: dręczony przez dzieci nauczyciel historii, wyrzucony z pracy polonista, trędowaty kompozytor, dziewczyna sprzątająca w domu bankiera, szpotawa kwiaciarka i zafascynowana kinem uczennica. Zepchnięci na out przez reprodukujący bezmyślność system, przez skandujące „Nie-na-wi-dzę! Nie-na-wi-dzę!” stadionowe bandy nazioli; na swoją obronę mają tylko ironię, kwiaty i cytaty z klasyków.
Bagdad, Irak 2003. Misja: niesprecyzowana. Wróg: niezidentyfikowany. Czas misji: nieznany. Żołnierzom z Pierwszego Batalionu Zwiadowczego Korpusu Piechoty Morskiej trudno było przewidzieć co będzie się działo przez pierwsze 40 dni irackiej wojny, podczas której zderzyli się z fatalnym zaopatrzeniem, frustracją dowódców i kwestionowaniem na każdym kroku celu misji. W połączeniu z braterstwem, wiarą i siłą, "Generation Kill: Czas wojny" ukazuje surowe i brutalnie szczere spojrzenie na to, co niesie za sobą współczesna amerykańska wojna.

Bo się boi

6,6
7,5
Beau się boi. Bo życie go przytłacza. Bo świat jest niebezpieczny. Bo każdy ciągle czegoś od niego chce. Bo mamie będzie przykro, jak nie przyjedzie w odwiedziny, a on by wolał siedzieć w wannie. Niewyobrażalny splot zdarzeń zmusza go jednak do konfrontacji z własnymi lękami. Po drugiej stronie jego strachów czeka prawdziwe życie i niezwykła, widowiskowa, pełna przygód podróż.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…